Backoffice B2B portál az AP4 Digital fejlesztésével

Imperatore

Backoffice B2B portál az AP4 Digital fejlesztésével

Fejlesztésünk során az AP4 Digital csapata sikeresen létrehozott egy felhasználóbarát backoffice portált, amely segíti az Imperatore partnereinek és viszonteladóinak mindennapi teendőit, erősítve az online jelenlétüket és üzleti sikerüket.

Szolgáltatások
Webfejlesztés
Turizmus
Cél
Célunk egy backoffice portál létrehozása volt, ami kifejezetten a B2B szegmensre fókuszál. Célunk volt továbbá, hogy megkönnyítsük az Imperatore partnereinek és viszonteladóinak mindennapi teendőit. Ez magában foglalta az ajánlatok és szerződések kezelését, valamint a viszonteladói árak egyszerű és hatékony kezelését.
Megoldás
Csapatunk a fejlesztés során egy alapos tervezési és végrehajtási folyamatot alkalmazott. Először is részletesen áttekintettük az ügyfél igényeit és az eddigi rendszer hiányosságait. A fejlesztés során fő hangsúlyt fektettünk a backoffice B2B portál kialakítására, amelyet az Imperatore partnerei és viszonteladói számára hoztunk létre. Ezt a folyamatot szoros együttműködésben végeztük az ügyféllel, hogy teljes mértékben kielégítsük az igényeiket. Ezután következett a teljes egyéni és csoportos foglalási felület fejlesztése, melynek célja egy felhasználóbarát foglalási rendszer létrehozása volt. Folyamatosan teszteltük és finomhangoltuk az elkészült megoldásokat, hogy biztosítsuk a funkcionalitás és stabilitás maximális szintjét. Végül az elkészült rendszert integráltuk az Imperatore Travel weboldalába, hogy egységes felhasználói élményt nyújtsunk az ügyfelek számára.
Eredmény
A projekt megoldása egy átfogó, felhasználóbarát és könnyen kezelhető online portál lett, amely lehetővé teszi az Imperatore Travel számára, hogy hatékonyan és professzionálisan kezelje viszonteladóit és partnereit. Az AP4 Digital Imperatore projekt által a szoftverfejlesztő csapatunk sikeresen hozzájárult az Imperatore Travel online jelenlétének fejlesztéséhez és erősítéséhez. A projekt során alkalmazott technológiák: PHP

Kérdésed van?

Köszönjük, hogy elküldted az ajánlatkérésed! Kollégáink 48 órán belül felveszik Veled a kapcsolatot!
Hoppá! Valami hiba történt a form kitöltése során!
Hogyan történik a kapcsolatfelvétel?
1. Küldd el nekünk az űrlapot!
Első lépésként töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot, és kattints a "Felveszem a kapcsolatot veletek" gombra!
2. Telefonos konzultáció!
Szakértőnk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, hogy részletesen átbeszélhessétek az elképzeléseidet, és azt, hogy milyen támogatást nyújthatunk neked.
3. Megoldási javaslat!
Amint pontosan megértettük a szükségleteidet és az aktuális kihívásaidat, elkészítjük és bemutatjuk neked a legmegfelelőbb megoldást, átlátható és könnyen érthető formában. A döntés innentől csak a Te kezedben van.
Inkább e-mailben kérdeznél?
Nem probléma! Írj nekünk a hello@ap4.hu címre, és csapatunk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot!