Egy olyan alkalmazást fejlesztettünk a Ferro-Sped számára, amelyen keresztül a sofőrök látják a részükre kiosztott fuvarokat, azok adatait, dokumentumait fel tudják tölteni. Digitálisan maguknál tarthatják okmányaikat, adataikat és az esetleges balesetekről, árukárokról készült jelentéseket és fotókat is feltüntethetik az appban.
Célunk egy olyan egyedi, a szükségletekre szabott komplex irányítási rendszer kialakítása volt, amely egységesíti és kiváltja a korábbi 8-9 felületet és támogatja a sofőrok mindennapi munkáját. Célja, hogy egyszerűbbé, gyorsabbá és átláthatóbbá tegye az ügyfélkezelést, az árajánlatok kezelését, a napi operatív feladatok szervezését, a feladatmenedzsment hatékony támogatását.
Az apphoz tartozó WebAdmin webes felület adminisztratív feladatokhoz és dokumentumkezeléshez szükséges. A WebAdminban a felhasználók kezelése is lehetséges. A fuvarokat látják az appon keresztül, dokumentumokat tölthetnek fel, és csak a szükséges dokumentumok feltöltése után zárhatják le a fuvarokat. A rendszer push értesítést küld, ha egy fuvar 48 órán belül nincs lezárva. A partnerkezelés modul lehetővé teszi a partnerek státuszának nyomon követését (pl. hideg/langyos/meleg), részletes partnerprofilok létrehozását, valamint szűrést ország, nyelv vagy státusz szerint. Az árajánlatkezelés során ajánlatokat lehet létrehozni, szerkeszteni és nyomon követni, valamint weblinken keresztül küldeni, amelyen keresztül az ügyfél válaszolhat is. Emellett van testreszabható Excel export funkció. A feladatkezelés támogatja a feladatok létrehozását, követését, határidők kezelését és Outlook integrációt. A jogosultságkezelés role-alapú hozzáférést és finomhangolható jogosultságokat biztosít. A statisztikai modul pedig lehetőséget nyújt az ajánlatok, ügyek, feladatok és partnerek teljesítményének elemzésére, támogatva az üzleti döntéshozatalt. Az alkalmazás alapvető funkciói magukban foglalják a fuvarszervezést, fuvarkövetést, partner fuvarkövetést, Android alapú sofőr alkalmazás integrációját, fuvarok árazását, számlázás előkészítését, műhely modult raktárkészlettel, valamint statisztikák és kimutatások elérését.
Az alkalmazás sikeresen integrált egy átfogó logisztikai és partnerkezelési rendszert, amely hatékonyabbá tette a fuvarszervezést, fuvarkövetést és az adminisztrációs feladatokat. A WebAdmin felület biztosítja a felhasználók és dokumentumok kezelését, míg az Android alapú sofőr alkalmazás lehetővé teszi a fuvarok valós idejű követését. Az automatizált értesítések és lezárási szabályok növelték az operatív pontosságot. Az árajánlat- és feladatkezelési modulok, valamint a jogosultságkezelés és statisztikai funkciók támogatják a transzparens és döntéstámogatott működést. Az eredmény egy strukturált, jól átlátható rendszer lett, amely jelentősen javította a vállalat belső folyamatait és ügyfélkapcsolatait. A projekt során alkalmazott technológiák: PHP, React
Mi lesz a következő lépés?
Egy szakértő felveszi Önnel a kapcsolatot, miután elemezte igényeit.
Ha szükséges, NDA-t írunk alá a legmagasabb szintű adatvédelem érdekében.
Átfogó projektjavaslatot nyújtunk be becslésekkel, ütemtervekkel, önéletrajzokkal stb.