Fuvarkezelő app: Fuvarok, dokumentumok, balesetjelentések, fotók egy helyen

FerroApp

Fuvarkezelő app: Fuvarok, dokumentumok, balesetjelentések, fotók egy helyen

Egy olyan alkalmazást fejlesztettünk a Ferro-Sped számára, amelyen keresztül a sofőrök látják a részükre kiosztott fuvarokat, azok adatait, dokumentumait fel tudják tölteni. Digitálisan maguknál tarthatják okmányaikat, adataikat és az esetleges balesetekről, árukárokról készült jelentéseket és fotókat is feltüntethetik az appban.

Szolgáltatások
Mobil App
Logisztika
Cél
Célunk egy olyan egyedi, a szükségletekre szabott komplex irányítási rendszer kialakítása volt, amely egységesíti és kiváltja a korábbi 8-9 felületet és támogatja a sofőrok mindennapi munkáját. Az intenzív verseny miatt kiemelkedően fontos volt, hogy az adatok alapján gyorsan reagálhassanak és hatékony döntéseket hozzanak az ágazatban. A Ferroapp segítségével az összes releváns információ azonnal elérhető a járművekről, fuvarokról és sofőrökről.
Megoldás
A FerroApp fejlesztése során az AP4 csapata az alkalmazás funkcióit a megrendelővel közösen ötletelve és folyamatos egyeztetés mellett alakította ki. A tervezett FerroApp egy letisztult és könnyen kezelhető Android alkalmazás, mely hasonló felhasználói élményt nyújt, mint a korábbi megoldás. A hozzá tartozó WebAdmin webes felület adminisztratív feladatokhoz és dokumentumkezeléshez szükséges. A WebAdminban a felhasználók kezelése is lehetséges. A fuvarokat látják az appon keresztül, dokumentumokat tölthetnek fel, és csak a szükséges dokumentumok feltöltése után zárhatják le a fuvarokat. A rendszer push értesítést küld, ha egy fuvar 48 órán belül nincs lezárva. A sofőrök problémákat is rögzíthetnek, képekkel dokumentálva. Az alkalmazásunk lehetővé teszi a WebAdmin és a sofőrök közötti kommunikációt telefonkönyvvel és chat funkcióval. Szabadságigények is elküldhetők az appon keresztül, és a sofőrök ajánlásokat is küldhetnek az új ügyfelek számára. Az alkalmazás alapvető funkciói magukban foglalják a fuvarszervezést, fuvarkövetést, partner fuvarkövetést, Android alapú sofőr alkalmazás integrációját, fuvarok árazását, számlázás előkészítését, műhely modult raktárkészlettel, valamint statisztikák és kimutatások elérését.
Eredmény
Egy olyan alkalmazást készítettünk el, amely nem csupán a munkafolyamatok egyszerűsítését szolgálja, hanem biztosítja a fuvarszervezés és a munkavállalók kulcsfontosságú adatainak biztonságát. Az AP4 Digital csapata által fejlesztett alkalmazás lehetővé teszi a sofőrök számára, hogy megtekintsék a hozzájuk rendelt fuvarok adatait, dokumentumait, és digitálisan tárolhatják saját okmányaikat és adataikat. Emellett rögzíthetik a balesetekről és árukárokról készült jelentéseket, valamint feltölthetik az árukárokhoz kapcsolódó fényképeket. Csapatunknak köszönhetően a rendszer hatékonyan működik, így a Ferro-Sped 2000 Kft. könnyen adaptálta a kész terméket mindennapi munkájába. A projekt során alkalmazott technológiák: PHP, React

Kérdésed van?

Köszönjük, hogy elküldted az ajánlatkérésed! Kollégáink 48 órán belül felveszik Veled a kapcsolatot!
Hoppá! Valami hiba történt a form kitöltése során!
Hogyan történik a kapcsolatfelvétel?
1. Küldd el nekünk az űrlapot!
Első lépésként töltsd ki az ajánlatkérő űrlapot, és kattints a "Felveszem a kapcsolatot veletek" gombra!
2. Telefonos konzultáció!
Szakértőnk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, hogy részletesen átbeszélhessétek az elképzeléseidet, és azt, hogy milyen támogatást nyújthatunk neked.
3. Megoldási javaslat!
Amint pontosan megértettük a szükségleteidet és az aktuális kihívásaidat, elkészítjük és bemutatjuk neked a legmegfelelőbb megoldást, átlátható és könnyen érthető formában. A döntés innentől csak a Te kezedben van.
Inkább e-mailben kérdeznél?
Nem probléma! Írj nekünk a hello@ap4.hu címre, és csapatunk 48 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot!